Bloggtorka

ush, snustorrt i huvudet och kan inte riktigt komma på något att skriva om förutom min vardag. Men alltså, just nu finner jag inget intresse i att skriva om det så bloggtorkan fortsätter. To be continued...

Men, jag lovade Nina lägga in ett filmklipp på en riktigt fin låt som man mixat bra till filmen Försoning. Mycket fin film! Så bara för att Nina bad mig så snällt ska jag fixa det! Men tyvärr kan jag bara länka denna fina video så hoppas ni ändå blir lite dragna till den otroligt korta och ointressanta beskrivningen jag gav här ovan. Eller skit i det jag faktiskt skrev, stryk det! Jag fann "bädda in-knappen" Hurray! Så nu kan ni spara mödan att klicka in på youtube ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0