Fredag den första juli

Medan många taggar för en utekväll med vännerna, ska jag ladda upp för en kväll på jobbet. Och om man jobbar kvällen på fredagen innebär det oftast att man jobbar helgen också. Men ser fram emot morgondagen för när jag slutat kl 20.30 kommer Johan stå och vänta och sedan väntar en mysig kväll! Men ni som är ute och festar idag eller gör något annat roligt, tänk på oss som jobbar och sliter ;) Men vi som gör det får tänka på att det blir cash i slutändan och dem pengarna ska gå till Zakynthos!

Tänk att om 16 dagar kan vi börja räkna ner den sista månaden. Längtar som tusan!! Då jävlar tar jag min semester! ;)

Men nu måste jag nog börja tänka på refrängen! Have a nice friday :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0