Hoppas på flygande post

Status: arbetssökande

Sitter framför dumburken igen och ögonen letar för fullt efter nya tjänster att söka. Har hittat två st idag så vi får se. Men kan man säga att jag är typ arbetslös? Jag menar, jag har jobb som timvikarie men det är ingen fast tjänst. Fast det är klart, då är jag ju inte arbetslös.

I mitt fall har jag sökt både timvik. och fasta tjänster så vi får se vart jag får napp. Är lite spännande för man vet ju aldrig om de fastnar för en och om de gör det så känner man sig lite speciell ändå. Jag hoppas jag får napp någonstans för jobb och pengar skadar ju aldrig! Speciellt så mycket som jag ska resa i år och nästa år.

Jag ska både till Italien och Grekland i år och förhoppningsvis London. Sen nästa år vill jag till Paris och Turkiet eller liknande. Eller egypten...det skulle verkligen vara något. Har läst lite och det verkar finnas mycket att göra också, som att hyra fyrhjulingar och åka på sanddynerna, rida på kameler, besöka pyramiderna. Alltså WOW! Men ska i alla fall göra en cityresa och en solresa! Jag har en sådan abstinens efter att resa och vill resa överallt! Men nu satsar jag på Grekland och Italien!

haha jösses, vad man kan glida från ett ämne till ett annat. Lustigt!
Dags att göra lite nytta istället.

Puss

Liten bild som giver lite sommarkänsla i vår såkallade "sommar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0