I got a friend

Fick ett påhopp alldeles nyligen att det var dags att uppdatera min blogg och så ego som min kära vän är, så föreslog hon att jag skulle skriva om henne bl.a. Men så snäll och riktigt grymt bra kompis som man är så tänker jag faktiskt göra detta.

Först och främst måste jag presentera er för denna lustiga, knäppa, snygga, fräna, underbara människa som heter Nina Johansson. Så här kommer lite rolig fakta:

* Är 18 ½ år gammal
* Kallas för snefot (Fråga inte varför)
* Har rött hår som är ursnygg, men hon färgar det brunt istället
* Sjuk fobi för ormar
* Popcorn älskare (det bästa är Souercreamchips med popcorn!)
* Festpingla
* Älskar scarymovie filmerna
* Plattar till sina burgare innan hon äter dem för tydligen smakar det godare då
* Bor i bullerbyn

Ja, det finns massa man kan säga om Nina. Men istället för att skriva det kan bilder förmedla innehållet i kvällens topic! Enjoy!









''





Litet bildspel på världens bästa vän! :)


Kommentarer
Postat av: Michiii (som jag tydligen kallas nu?)

Ni är för fina båda två! Tur som har er :) <3

2011-08-01 @ 00:07:37
Postat av: Snefot

Du är bäst Jessi!;) Du också Michii! :D Bästa tjejerna :) <3

2011-08-01 @ 11:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0