Lite sleten så att säga.

Känner mig precis som rubriken lyder. Lite sliten och det beror på ett recept av för lite sömn, tidig uppgång, träning och ett 8 timmars arbetspass. Sedan gräddas detta och voilá, så får man en sliten Jessica. Men förutom att kroppen känns seg så har dagen varit bra! Har inte hänt något speciellt utan dagen har rullat på som den ska.

Just nu är jag parkerad med denna dumburk i famnen och den andra dumburken i bakgrunden. Men ska väl parkera mig i sängen snart istället för inatt tror jag att jag kommer sova gott! Längtar redan till min säng, dock något som fattas och det är en Johan som ligger jämte. Men i helgen, då blir det mycket sånt och annat roligt!

Så imorgon är torsdag och då gäller en dejt med Pauline och Sandra. Kommer bli fint att träffa dem! Men, sov gott och vakna torrt! Höhö ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0