Träning är medicin för själen

Gissa när jag gick upp imorse! Ni kommer tappa hakorna när ni får höra att jag gick upp så tidigt för att träna. Så kl 07.45 steg jag upp för att träna. Men måste erkänna att det inte var för träningens skull jag gick upp utan för att jag har haft en riktigt dålig natt och kunde inte somna om, så tänkte att jag likaväl kunde utnyttja tiden till att träna och it feels awesome!!

Har haft lite ångest över att jag inte tränat regelbundet men nu känns det rätt skönt. Och är ganska stolt över min prestation också för hade från början bara tänkt att powerwalka för att komma igång igen, men mina ben kände för att springa lite så tog ett varv i skogen. Härligt var det!

Det bästa med att jag gick upp så tidigt var att jag har haft tid till att ta en dusch och chilla lite innan jag ska till jobbet. Ännu ett plus!

Ne, dags för att fortsätta chilla framför tv:n med lite Cougertownavsnitt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0