Absolut bloggtorka!

Vad är detta? Känner lust till att blogga igen. Sensation! Har haft en sådan bloggtorka som snuset många stoppar upp i käften. Varför denna bloggtorka? Jadu, bra fråga. vet inte riktigt själv. Har väl varit mycket nu att jag inte har orkat sortera allt och till råga på allt komma på olika bloggtopics. Överhettning av hjärnan, vilket skulle leda till att stora feta rödmarkerade bokstäver som stavade till ordet ERROR hade dykt upp. Men nu är jag förhoppningsvis back on track!

Om ca 1 dag tar jag studenten och vad gör jag? Jo jag stukar min fot. Congrats! Applåd tilldelas till Jessica Ottozon! Ne, det suger! Missade sista utgången innan studenten, men hoppas mest på att min fot pallar studenten i överhuvudtaget. Troligtvia får det bli converse till min klänning. Ja, man lär ju synas i alla fall! Kanske mest för att man blir så mkt kortare än alla andra för att alla tjejer kommer ha klackat! Well well. En dag kvar att kurera mig på så peppa peppa, ta i trä!

Nu tror jag dock att john blund knackar på och vill att jag ska stänga ner dumburken och sova.
Godnatt vänner!


Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till!! Och ett stoort GRATTIS!!!



Kramar Sara.

2011-06-09 @ 03:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0