Feel the summerbreeze




Sommarlover har tagit sin början, fast nu kan inte jag kalla det sommarlov längre. Mina sommarlov är officiellt över och nu får man kalla det semester. Egentligen kommer jag inte ha någon semester, om man inte räknar med den här veckan innan mitt hårda slit börjar. Ska jobba hela sommaren, men ser ändå fram emot det. Dessutom jobbar jag inte heltid första perioden så får ändå ledighet, vilket kan vara behövligt!

Men min sommar kommer vara så sjukt bra. Ska under sommaren göra små resor med både vänner och med Johan. Sedan kommer ju också midsommar, som jag längtar till! Men det bästa kommer till sist för då ska jag, Pauline, Natta och Kris åka till Zakynthos i två hela veckor där vi ska sola, bada och njuta av ledigheten! Därefter beger jag mig till Italien i en vecka. Längtar verkligen, men kommer sakna alla här hemma!

Men det är två månader kvar så nu ska jag njuta av nuet och känne sommarbrisen! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0