Foten i högläge är det som gäller!

Ligger i soffan och väntar på att Johan ska titta förbi en stund. Saknat honom! Ska bli fint att faktiskt få träffa honom! Så medan jag väntar in hans ankomst har jag lindat om foten och ligger i soffan som en soffpotatis med foten högt i det blå. Foten känns faktiskt bättre men inte så bra så att jag kan hoppa runt och studsa, men skam den som ger sig. Tog Sandras råd om att knarka Ipren så nu slinker det några sådana under dagen.

Måste vara fit for fight imorgon men lär behöva gå på Ipren då med för säkerhetsskull. Får gärna ha ont dagen efter men imorn ska jag skita i allt som heter smärta och stukning och bara njuuta av dagen! Tack föresten för de som har önskat mig lycka till och grattis här på bloggen, jätte gulligt!



Hoppas ni får en bra dag och till oss som tar studenten: NU TAGGAR VI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0