Kalmar sjunger om studentens lyckliga dagar

Ska snart sätta mig i bilen med min kära familj och vi styr kosan mot Kalmar! Min kusin tar nämligen studenten och ska stå där och hurra på henne medan hon dansar loss både på scenen och flaket. Åh, vad jag kommer få sentimentala känslor och sakna min student. Det var en underbar dag utan problem och tankar på annat utan att fokus las på denna fantastiska dag. Man var så glad och lycklig över ens tillvaro och att man har så många betydelsefulla människor i sitt liv och nu syftar jag inte bara på min kära klass. Men ska försöka inte gråta och göra en resa tillbaka i tiden, för ca en vecka sedan då jag sprang ut med min fina klass och bara kände livet kalla!
Ska ta med kameran så får fokusera på detta! Sedan efter min kära kusins student beger vi oss hem på fredag till farmor, som jag saknat så! Sedan kommer Johan och hämtar mig för att ta mig till Bankeryd där det ska lagas god mat och mysas. Hela helgen kommer bli så jäkla bra!

Nu känner jag att folk börjar röra sig mot utgången, vilket är min signal till att göra mig iordning.
Have a nice day guys! Och grattis Lisa till din student!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0