Känner ruset!

Snacka om att jag är peppad inför midsommar imorgon! Kommer trippa på tå hela dagen och kommer inte kunna sitta stilla på jobbet alls! Nästan alla som jag vill ha på midsommar kommer att befinna sig på ett och samma ställe och jag bara älskar det! Bästa som finns när alla ens nära och kära är samlade.

Tänker tillbaka på förra midsommaren som blev både en flip och en flop! Men trots allt det negativa som hände under kvällen blev den kvällen så jädra bra att bara de bra minnena har tagit över det dåliga så man har nästan glömt bort dem. Dock så ska min fina underbara vän Nina påminna mig om dem. Tack gumman! Verkligen fint av dig! Ush, hade helst velat att de befann sig i glömskan. Men nytt år och nya tag. Peppa peppa, ta i trä!!

Nej, nu har jag låtit inlägget dras ut för länge medan jag har testat klädesplagg efter klädesplagg. Men nu vet jag vad jag ska ha på mig imorgon och ifall jag inte känner för det då så har jag en reservplan!

Godnatt nu och tagga midsommar vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0