Sjungit om studentens lyckliga dagar!

Nu är det kapitlett färdigt och entrar vuxenlivet med iver men också med saknad av det gågna. Det är ändå med lyckliga steg jag kliver ut i livet och börjar skriva mitt nya kapitell. Dock vet jag inte vad det kommer att handla om. Det jag vet nu är att studenten är tagen, sommaren har börjat och jag ska leva livet till fullo!

Vill bara tacka mina underbara classmates för dessa 3 år och hur mycket de har förgyllt min vardag! Dessa 3 år har defintivt varit en av de bästa tiderna i mitt liv och är stolt över att säga att ni är mina classmates och att jag fick äran att springa ut med er!

Men vi ska absolut inte säga farväl, utan vi säger: vi ses! För det gör vi definitivt, vart vi än i livet är så kommer vi träffas. Älskar er vänner! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0