Sunday evening

Ligger i sängen och tittar på film och känner att allt är så jäkla bra just nu. Men något fattas just nu och det är Johan. Vi har spenderat hela helgen tillsammans och gjort massa roliga saker. Men nu när man ligger här själv i sängen känns den så tom. Skulle vilja ha Johans famn nu och känna hans kyssar på pannan. Älskar den känslan!

Förövrigt leker livet för att jag ska träffa två av mina finaste vänner imorgon och sedan börjar jag även jobba. Det ska faktiskt bli skönt att börja jobba nu och komma igång med lite rutiner. På tal om rutiner så måste jag börja träba igen så får kanske se till att köpa ett tio kort på friskis eller liknande. Dags att vara lite hurtig med andra ord!

Nu ska jag se vidare på filmen. Hoppas er helg har varit lika fin som min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0