God night everybody!

Slinker in med ett inlägg såhär på kvällskvisten, eller snarare nattkvisten. Det har varit en väldigt bra dag där jag först fick spendera en hel dag på dagkirurgen, där jag fick vara med på 4 olika operationer. Spännande var bara förnamnet! Två var på små barn där man tog bort halsmandlarna och någon körtel i svalget och de andra bestod av att man skulle ta bort skruvar och plattor av metall i benen (benet har tidigare varit brutet!). Mycket spännande att följa upp patienterna med på uppvaket!

Sedan träffade man Micha och Johan en snabbis på stan. Det var kul att träffa Micha igen för det var ett tag sedan! Därefter åkte man hem och inväntade Johan som skulle bli mitt massageoffer! Det blev i alla fall en mysig kväll tillsammans med en fin kille!

Så tack för idag och hoppa morgondagen blir lika bra! :)


Kommentarer
Postat av: ie..)

Vi får sluta att vara så upptagna och träffas mer! xD Men vi ses på torsdag! :D <3

(btw ska iväg till b-ryd jag med efteråt :P)

2011-05-17 @ 23:08:24
URL: http://michelleryan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0