Godmorgon!

Vaknade upp idag och kände mig mycket bättre, speciellt min röst. Börjar få tillbaka den så är snart på tjötbanan igen och kan kackla som vanligt! Men jag ska nog inte sova lika länge på dagen idag som jag gjorde igår för jag kunde verkligen inte somna. Jag vred och vände mig och vred lite till under nästan hela natten. Tror inte jag somnade förrän kl 04.00 så det vill jag inte upprepa. Jag menar, när man är sjuk ligger man bara i soffan och degar så energin flödar ju inte så tror min energi var säkert på samma nivå som duracellkaninen.

Men idag gäller samma sak som igår. Dega på soffan och kurera mig med massvis av dryck i form av juice och honungste. Så hoppas min röst är tillbaka imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0