Känner doften av trygghet

Sitter här i ett mer städat rum och har dumburken framför mig. Planerna för idag har ändrats lite och ska ta det lugnt istället. Men jag har jobbat lite, som den tillfälliga telfonibjudaren jag är, så lite nytta har man ändå fått gjort! Sitter i ett par grymt mysiga tights som är lite ludna. Hahha det lät lite wierd, men lägger upp en bild så fattar ni nog vad det är för material. Med detta kombinerar jag med ett svart linne och det bästa av allt; älsklingens hoodtröja som är sönderpsrayad med hans parfym. Känns skönt och tryggt att känna hans doft. Får det att kännas som om han finns här intill mig. Mysig känsla! Kan liksom inte sluta lukta på den. Kommer bli som en sniffare, helt beroende!

Men det är det Johan är, han är min trygghet, den jag känner mig älskad av och där jag känner mig säker. Han är också den killen som får mig att känna mig lycklig, speciellt de stunder då jag tittar på honom och tänker att: det där är faktiskt min pojkvän, finare får man leta efter! Ja, så är det. Han är killen i mitt liv :)

Men över till något annat, blev lite för mycket gulligull för er kanske? Men i alla fall, ikväll ska jag på Zumba med Nina och Carro och det ska bli så awesome! Har inte tränat på 3 veckor ungefär pga av tidsbrist och sjukdom. Men nu är jag back in track!

Kanske syns i dansvimmlet på sportlife ikväll? ;)



Sådana här finns ex. på ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0