Ny mobiltelefon, Samsung...

...E1150!


Jag har verkligen bytt upp mig, från Experia x10 mini pro till en ihopvikbar samsung som kommer från stenåldern. Men charmen med dessa gamla telefoner är att de håller i EVIGHETER, spelar ingen roll hur många ggr man tappar telelfonen i marken, den fungerar ändå! Så ifall man skulle få något vredesutbrott och vill avreagera sig kan man ju alltid göra det på telefonen. Och för att lyxa till den lite så valde jag en fin fin rosa färg på telefonen, istället för en tråkig svart för att spexa till allt lite ;)

Haha , men här kommer en fin bild på min nya snygga mobil ;)  


Kommentarer
Postat av: Sexxi mama

Oj va hänt med experian? :O dick as snygg färg på den nya ;D

2011-11-10 @ 19:03:41
URL: http://niinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0