Saker jag ser fram emot!

Framöver kommer så mycket som jag verkligen ser fram emot och som jag riktigt längtar efter. Saker som är både stora och små, som kommer bidra med att minnen skapas och som jag alltid kommer att komma ihåg. Anyway, här kommer listan :)


* Min födeledag då det blir ett 3 dagars firande, kommer bli så jäkla kul!

* Resan till Göteborg med Älsklingen då vi ska bo på Hotell och gå på Lisebergs julmarknad.

* Mitt nya jobb

* Den årliga julbaket med familjen.

* Julmys med nära och kära.

* Julafton

* Nyårsafton

* 6 månader med älsklingen

Nu är jag dock långt fram i tiden men det är saker som jag ser fram emot som händer de kommande 2 månaderna. Mycket annat kommer komma emellan allt, men detta är de jag ser mest fram emot! :) Det är alltid roligare att ha saker fram emot för då uppskattar man dem när de verkligen händer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0