Why does it have to be so complicated?

Blir så frustrerad på mig själv och när mina tankar står ivägen för känslor och rör om i mitt liv. Tankar som inte ens är nödvändiga att existera, utan kommer fram i alla fall. Blir så frustrerad för det påverkar så mycket och veta att tankarna inte ens är värda att lägga energi på, för de stämmer inte. De bara existerar för att, finns ingen anledning alls.

Och dessa tankar kan igång snurra igång andra tankar, speciellt när man pratar med nära och kära om det. Och då blir det värre än var det var innan.

Varför ska tankar påverka en så mycket när man vet att de inte är värda att lyssna på och att de bara lurar en? Vill lägga energi på annat i mitt liv som är så mycket mer värd att lägga på som min fina familj, mina underbara vänner eller min älskade Johan.

Blir så förvirrad när dessa tankar rör ihop allt. Men det är skönt då att man vet att man har sin pojkvän till hans eller sina vänner som lyssnar på en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0