Chilling at the hotel

Idag har jag suttit mest framför min bok på hotellrummet och försvunnit in de bokens värld. Men all den här vandringen man gör varje dag suger musten ur en ibland så vi tog en chill dag idag. Men det har varit behövligt. Så låg i min och syrrans queen size säng med ett öppet fönster med utsikten mot gatan, som inkluderar någon slags stor, gammal mur. Vacker brytning till stadssfären faktiskt.

Men vi har inte isolerats oss helt på hotellet utan gick ut och åt lunch på en mysig restaurang i närheten. Så nu kan jag checka av musslor på min "testa-nya-maträtter lista". Helt okej faktiskt!

Längtar dock till imorgon för då blir det vatikanstaten. Det ska bli häftitgt att titta på michelangelos verk! Och på lördag blir det Colosseum, det jag mest av allt vill se och upptäcka!! Men får stilla mig lite och istället njuta av min Pinacolada på terassen upp på hotellets tak. Helt underbart att sitta där med en drink i handen och snacka skit. Underbart!

Nu kallar drinken på mig. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0