Denna dag kallas lycka!

Lycka, absolut! Men egentligen har det inte hänt något särskilt. Men å andra sidan, måste det hända något speciellt för att man ska vara lycklig? Idag har min dag gjorts av efterlängtad träning, träffat några av mina fina vänner och träffat älsklingen. Har idag känt mig ovanligt lycklig och tror bestämt att det är de där småsakerna som gjorde min lycka.

Men är det inte alltid småsakerna som gör en lycklig? Som en komplimang, som träning, som att träffa vännerna, som att läsa en bok med en varm kopp te jämte sig eller bara sitta på bussen, lyssna på musik och drömma bort. Det är sånt som förgyller dagarna och man känner sig sådär extra lycklig och glad över för det man har.

Nu ska jag krypa ner i sängen och somna till min lyckliga känsla som värmer inombords som en kopp cappuccino!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0