Godmorgon med betoning på god.

Det är faktiskt en "god" morgon, trots att min förkylning sitter fortfarande i och precis halsat hostmedicin som lika gärna kunde varit jägermeister för det smakar precis som det. Vilket är, om ni inte fattade den piken, att det smakar skit! Haha min goda morgon försvann när lösningen dränkte mina smaklökar.

Nja, inte riktigt för det är fortfarande en god morgon eftersom den här dagen kommer vara så bra! Ska först till stan för att göra några ärenden och sedan ska jag luncha med Nina och då blir det självklart SOYA. MUMMA! Därefter ska jag åka till älsklingen min. En perfekt dag helt enkelt!

Men tänkte bidra med något tänkvärt den här morgonen. Läste någonstans att om man somnar med positiva tankar så kommer man vakna glad och med en positiv inställning till dagen. Vid närmare eftertanke tror jag att jag läste det på någon blogg jag bläddrade igenom och den här tjejen nämnde att hon brukade tänka efter vad hon hade gjort under dagen och räkna upp 5 saker som har varit bra. Och på så sätt gav hon sig automastiskt en god morgon. Så jag testade det igår och voila! Vaknade ganska så glad och positiv.

Nehepp, dags att faktiskt ta tag i dagen och slänga sig in i duschen och sedan bege sig in mot stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0