It something about you that make me smile

2 månader.

Det är den tid det har gått sedan vi blev tillsammans, men vi har känt varandra i 5 månader. Men den ynka siffra som ska påvisa tiden vi har upplevt tillsammans känns dubbelt så lång. Hur kommer det sig? Men ska inte ifrågasätta detta utan bara njuta av att jag har en helt underbar kille som har världens finaste ögon och som jag bara vill kyssa hela tiden.

Så kvällen kommer tillägnas till oss med Italiensk/Grekeisk anda, då vi ska äta på restaurang och sedan kommer vi avlägga en visit på SF.

Tack för att du finns älskling!




Kommentarer
Postat av: Ninis

Grattis till er sötnosar :D

2011-09-09 @ 17:22:00
Postat av: Mr. Johan Petrén

Du är underbarast älskling! Dom här 2 månaderna som vi har varit tillsammans plus dom tre månaderna som vi hade innan har faktiskt varit dom bästa i mitt liv ska du veta<3 Och jag hoppas att vi kommer att ha många fantastiska och underbara månader till framför oss!Du är den bästa och tack detsamma för att du finns älskling. Grattis till oss <3

2011-09-09 @ 17:58:52
Postat av: Micha

Ååh grattis gullungar!! Ni är för söta ;) <3

2011-09-11 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0